Позитив

Позитив

четверг, 15 мая 2014 г.

Модуль 11. Рефлексія


Останнім етапом моєї роботи на тренінгу було завершення створення навчального проекту та остаточне формування портфоліо. Я послухала захист проектів колегами і зробив висновок, що проектів, які зацікавлять та спонукають учнів, є безліч. Вони різногалузеві, торкаються різноманітних проблем, тем та сфер діяльності, але всі є актуальними.
Тренінг відкрив для мене декілька нових ресурсів, дав нові знання та навички, які я планую активно застосовувати у повсякденному та професійному житті. Бажаю усім учасникам тренінгу такого ж задоволення від здійсненої роботи, творчого натхнення та удачі в їх діяльності. 

Модуль 10. Рефлексія


Цей модуль допоміг розібратися з плануванням впровадження проекту. Воно включає в себе планування на різних етапах реалізації навчального проекту – від формулювання теми та мети, підбору матеріалу, до дослідницької діяльності учнів власне у процесі розробки проекту та в процесі захисту тощо. Також модуль допоміг мені з’ясувати мою роль як фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів. Фасилітація – стиль педагогічного спілкування, професійна організація процесу групової роботи, спрямована на прояснення і досягнення групою поставлених цілей. Добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні приносять до класної кімнати з попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду. Процес фасилітації призводить до підвищення ефективності групової роботи, залучення та зацікавленості учасників, розкриття їх потенціалу, спільного обговорення питань і проблем, що виникають у щоденній навчальній діяльності.

Модуль 9. Рефлексія


У цьому модулі МИ:

  • Обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
  • Обговорили, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні;
  • Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
  • Створили форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні;
  • Створили інструменти для підсумкового оцінювання;
  • Створили навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів;
  • Внесли зміни в План вивчення теми;
  • Критично оцінили, чого навчилися;
  • Планували інструктивні матеріали для навчального проекту.

Модуль 8. Рефлексія


У цьому модулі МИ:

  • Поділилися прикладами учнівських робіт;
  • Обговорили ідеї з залученням учнів до процесу оцінювання;
  • Проаналізували те, як вони самі проводять оцінювання;
  • Доопрацювали плани оцінювання;
  • Створили форми для підсумкового оцінювання;
  • Переглянули та оцінили приклади учнівських робіт;
  • Внесли зміни до Плану вивчення теми;
  • Осмислили те, чому вони навчилися.

Модуль 7. Рефлексія


В ЦЬОМУ МОДУЛІ МИ:

  • Поділилися ідеями про те, як можна використати Інтернет у навчанні учнів;
  • Створили та оцінили приклад учнівської презентації, учнівської публікації, вікі-статті або блоґу;
  • Внесли зміни до свого Плану вивчення теми;
  • Осмислити те, чого вони навчилися.

Млдуль 6. Рефлексія

У цьому модулі МИ:
  • Обговорили проблеми безпеки роботи учнів в Інтернеті.
  • Запланували, як вони будуть використовувати Інтернет для; співпраці та спілкування при виконанні завдань проектів;
  • Переглянули План вивчення теми та внести до нього зміни;
  • Осмислили те, чого навчилися в цьому Модулі.

Модуль 5. Рефлексія

У цьому модулі МИ:
  • Обговорили в парах власні презентації щодо представлення ідей проектів та оцінювання навчальних потреб учнів;
  • Обговорили у групі, як зробити проекти відповідними вимогам державних освітніх стандартів та навчальних програм;
  • Розглянули та обговорять закони щодо авторських прав та правил правомірного використання робіт в освітніх проектах;
  • Створили списки використаних джерел;
  • Розглянули, як можна використовувати Інтернет-ресурси в дослідженнях, комунікаціях та співпраці;
  • Оцінили Інтернет-ресурси щодо їх придатності для використання в навчальних проектах;
  • Створили форми оцінювання веб-ресурсів для використання учнями відповідних вікових категорій;
  • Переглянули План вивчення теми та внести до нього відповідні зміни;
  • Осмислили те, чого навчилися в цьому Модулі;
  • Запланували, як використовувати інструменти Інтернету для співпраці та комунікації в проектах.